Sponsors

CX Company was founded in 2005 to accelerate the inevitable digitalisation of customer service. It pioneered the industry with virtual assistants and chatbots. It now offers intelligent assistance in every step of the customer journey, always enhancing self-service and helping customers get their jobs done online.

Sinds de oprichting in 2011 helpt OBI4wan organisaties met de inzet van media monitoring en online klantcontact. De tool van OBI4wan ondersteunt klanten met online- en offline media monitoring, webcare, messaging, social analytics en content publishing. OBI4wan verzamelt relevante berichten van bekende social media platformen en miljoenen (inter)nationale blogs, fora en nieuwsbronnen. aangevuld met oplossingen voor radio-, tv- en printmonitoring.

Al sinds 2012 zijn de oprichters van Watermelon bezig met het verbeteren van de service markt. Dit begon met het verbeteren van social media strategieën, maar zij hebben inmiddels een platform ontwikkeld waarmee jij je eigen digitale collega kunt inwerken. Met een team van meer dan 30 developers en chatbot specialisten werken zij er hard aan bedrijven goed te begeleiden bij de ontwikkeling van een digitale medewerker. De digitale medewerker is inzetbaar voor je klantenservice, maar ook voor de HR-afdeling.

Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren om de productiviteit te verhogen en de menselijke intelligentie te versterken. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder healthcare, telecommunicatie, automotive en financiële dienstverlening, gebruiken de oplossingen van Nuance om de ervaringen van hun klanten en medewerkers te verbeteren. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com.

Kubion heeft jarenlang ervaring in het bouwen van online software dat klantenservice en zelfservice eenvoudiger, leuker, logischer en tijdbesparend maakt. Onderdeel van onze oplossingen is een chatbot “JIVE.chat” waarmee we inzetten op doen en oplossen in plaats van alleen het voeren van een gesprek. Wat wij willen bereiken is een chatbot die zonder uitgebreide configuratie meteen gebruikt kan worden: geen trainingsperiode vooraf, maar meteen aan de slag.

Freelancefirm is een netwerkorganisatie van freelance en interim online experts die je helpen bij een verbetering van conversie, usability en traffic. Denk daarbij aan visual en UX designers, copywriters, developers, online marketeers, product owners etc. Bij Freelancefirm geloven we dat online experts het leven van mensen en organisaties leuker en makkelijker kunnen maken. Daarom ondersteunen we onze opdrachtgevers via het werven en selecteren van de juiste freelance online specialist uit ons netwerk met de gewenste kennis, vaardigheden en persoonskenmerken. Daarnaast gunnen we onze freelancers boeiende opdrachten waar ze hun talent kunnen etaleren en anderen laten profiteren van hun kennis en kunde.

Digitpaint ontwikkelt digitale web, app en voice diensten van ruw idee tot succesvolle dienst. Onze innovatie-experts kunnen uw organisatie in een vroeg stadium helpen bij de ontwikkeling van waardevolle innovatieve concepten en het draagvlak voor de implementatie daarvan. Samen met onze ervaren ontwikkelaars zijn zij vervolgens in staat plannen efficiënt om te zetten in succesvolle diensten. Daarbij passen we de laatste technieken toe en hebben we volop oog voor kwaliteit.
Daarbij passen we de laatste technieken toe en hebben we volop oog voor kwaliteit. 

Flow.ai biedt een conversational AI platform dat bedrijven in staat stelt op eenvoudig wijze gevanceerde chatbots of voice apps te ontwikkelen, van concept tot compleet geintegreerde oplossing. Deze chatbots kunnen succesvol worden ingezet voor klantenservice, marketingdoeleinden of zelfs IoT oplossingen. De cutting edge AI van Flow.ai is beschikbaar in meerdere talen en omnichannel inzetbaar, van messenger tot telefonie. Integratie van Flow.ai met bestaande systemen is eenvoudig waardoor bijvoorbeeld handoff naar menselijke medewerkers makkelijk kan worden gerealiseerd. Het team van Flow.ai kan professionele ondersteuning bieden op ieder punt van het chatbotontwikkeltraject zodat elke ontwikkelde chatbotoplossing optimaal waarde kan leveren. 

© Entopic - 2017