Sponsors

CX Company is in 2005 opgericht met één doel: de digitalisering van klantenservice versnellen. Dankzij deze missie werd CX pionier op het gebied van virtuele assistenten en chatbots. Op dit moment lukt het CX om klanten intelligente ondersteuning te bieden bij elke stap in de klantreis. Waardoor zij online sneller vinden waar ze voor komen.

Sinds de oprichting in 2011 helpt OBI4wan organisaties met online klantcontact en het verkrijgen van inzichten. De tool van OBI4wan ondersteunt klanten met online- en offline media monitoring, webcare, messaging, social analytics en content publishing. Verder verzamelt OBI4wan relevante berichten van social media platformen, blogs, fora en meer.

Sinds 2012 zijn de oprichters van Watermelon bezig met het verbeteren van de servicemarkt. Dit begon met het verbeteren van social media-strategieën, maar ze hebben nu ook een platform waarmee jij je eigen digitale collega kunt maken én inwerken. Deze digitale medewerker kan jouw klantenservice versterken, maar ook je HR-afdeling.

Nuance Communications, is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren. Zo kunnen bedrijven hun productiviteit verhogen en hun teams versterken.


Kubion heeft jarenlang ervaring met het bouwen van onlinesoftware die klanten- en zelfservice eenvoudiger, leuker, logischer en tijdbesparend maakt. Onderdeel van hun oplossingen is een slimme chatbot: JIVE.chat. Deze bot kan gebruikt worden zonder trainingsperiode vooraf. Hij gaat meteen aan de slag, praat en lost actief problemen op.


Flow.ai biedt een conversational AI-platform dat bedrijven in staat stelt gemakkelijk geavanceerde chatbots of voice-apps te ontwikkelen. Van concept tot compleet geïntegreerde oplossing. Deze chatbots kunnen bedrijven inzetten voor klantenservice, marketingdoeleinden of IoT-oplossingen. Op allerlei kanalen, van messenger tot telefoon.

Inbenta is an AI company that provides natural language processing and semantic search through Artificial Intelligence.

Livetiles is a complete intelligent workplace platform for SharePoint, Office 365 and Azure.

Nodes Al ruim tien jaar is Nodes een succesvolle enterprise web- en app ontwikkelaar.

CM.com is geauthorizeerd distributeur van de WhatsApp Business API. Daarnaast biedt CM.com een communicatieplatform (cPaaS); voor alle communicatiekanalen, waaronder SMS, RCS, WhatsApp, Facebook Messenger, Apple Business Chat en meer.
Bedrijven maken gebruik van het CM.com platform voor real-time communicatie met klanten en integreren deze communicatiekanalen in bestaande bedrijfsprocessen.


Digitpaint ontwikkelt digitale web-, app- en voice-diensten. Van ruw idee tot succesvol eindproduct. Hun innovatie-experts kunnen organisaties in een vroeg stadium helpen bij de ontwikkeling van waardevolle concepten. En draagvlak creëren voor de implementatie daarvan. Daarbij passen ze de laatste technieken toe en hebben ze volop oog voor kwaliteit.



Botsquad bouwt conversational ervaringen op Facebook, Slack en Google assistant maar ook als live chat widget geïntegreerd in websites of als standalone Web App (PWA). Hiervoor hebben ze een Platform ontwikkeld met een eigen ontwikkel taal (BubbleScript) en Dialog Manager die integreert met Google Dialogflow.


Freelancefirm is een netwerkorganisatie van online-experts die je helpen bij de verbetering van conversie, usability en traffic. Zulke experts kunnen het leven van mensen en organisaties leuker en makkelijker maken. En dat is precies waarom Freelancefirm opdrachtgevers helpt bij het vinden van de juiste freelancer of interimmer. Snel en efficiënt.

Mediapartner

AIgents is een carrière-community voor Data Scientists & Machine Learning Engineers. Ontdek evenementen, trainingen en vacatures op het gebied van Big Data & AI, waaronder ook Natural Language Processing (speech > text > voice). Leden profiteren onder meer van korting op tickets voor evenementen en trainingen.

© Entopic - 2019