Sponsors

Cognizant is een vooraanstaande dienstverlener in digital, consultancy, IT outsourcing en BPO services. Met het hoofdkantoor gevestigd in Teaneck, New Jersey (US) werkt Cognizant in nauw partnerschap met ’s werelds grootste organisaties om hun concurrentiepositie te versterken door middel van efficiency en innovatie in hun bedrijfsoperatie.

CX Company was founded in 2005 to accelerate the inevitable digitalisation of customer service. It pioneered the industry with virtual assistants and chatbots. It now offers intelligent assistance in every step of the customer journey, always enhancing self-service and helping customers get their jobs done online.


Sinds de oprichting in 2011 helpt OBI4wan organisaties met de inzet van media monitoring en online klantcontact. De tool van OBI4wan ondersteunt klanten met online- en offline media monitoring, webcare, messaging, social analytics en content publishing. OBI4wan verzamelt relevante berichten van bekende social media platformen en miljoenen (inter)nationale blogs, fora en nieuwsbronnen. aangevuld met oplossingen voor radio-, tv- en printmonitoring.

Chatlayer.ai is een conversational intelligence- en deliveryplatform dat bedrijfskritische processen en serieuze businesscases ondersteunt. Chatlayer stelt u in staat om intelligente chatbots en conversational agents te bouwen met behulp van de nieuwste technologieën op het gebied van AI. Chatlayer biedt de tools om een volwassen en robuuste oplossing voor conversational agents te bouwen die door zowel zakelijke als technische gebruikers kan worden gebruikt. In Amsterdam, Antwerpen en Parijs ontwikkelen onze AI experts en content creators slimme, creatieve gespreksconcepten en voorzien we interfaces op dagelijkse basis van menselijke trekjes.

At WeAreBrain, we provide product design, software development and data driven creative services for the world’s most progressive brands. We build, groom and grow successful technology organisations, digital teams and R&D divisions, sourcing and coaching the best engineering, marketing and creative talent from across the globe. We are a force field of more than 50 creative people with expertise in product design, agile development, lean startup methodologies, data analytics, e-commerce and digital marketing.


Craftworkz is een softwarebedrijf dat zich richt op innovatieve technologieën door middel van prototyping. We zien veel goede ideeën in kleine startups en grote enterprises, maar we merken ook dat veel van die nieuwe concepten niet worden gerealiseerd. De realisatie van het eerste prototype of MVP, is wat wij het beste doen. Craftworkz heeft een sterke focus op artificiële intelligentie, maar we integreren deze algoritmes ook in mobiele apps, websites en cloud architecturen. Van chatbots tot augmented reality, Craftworkz is de one-stop-shop voor innovatieve prototypes.

Al sinds 2012 zijn de oprichters van Watermelon bezig met het verbeteren van de service markt. Dit begon met het verbeteren van social media strategieën, maar zij hebben inmiddels een platform ontwikkeld waarmee jij je eigen digitale collega kunt inwerken. Met een team van meer dan 30 developers en chatbot specialisten werken zij er hard aan bedrijven goed te begeleiden bij de ontwikkeling van een digitale medewerker. De digitale medewerker is inzetbaar voor je klantenservice, maar ook voor de HR-afdeling.

Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren om de productiviteit te verhogen en de menselijke intelligentie te versterken. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder healthcare, telecommunicatie, automotive en financiële dienstverlening, gebruiken de oplossingen van Nuance om de ervaringen van hun klanten en medewerkers te verbeteren. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com.

Kubion heeft jarenlang ervaring in het bouwen van online software dat klantenservice en zelfservice eenvoudiger, leuker, logischer en tijdbesparend maakt. Onderdeel van onze oplossingen is een chatbot “JIVE.chat” waarmee we inzetten op doen en oplossen in plaats van alleen het voeren van een gesprek. Wat wij willen bereiken is een chatbot die zonder uitgebreide configuratie meteen gebruikt kan worden: geen trainingsperiode vooraf, maar meteen aan de slag.

Wij zijn Greenberry. Wij zijn een innovatie- en designbureau. We maken succesvolle digitale producten en diensten. We geloven dat in een digitale wereld alles mogelijk is. Met technologie maken we het leven van mensen beter. Dit doen we voor klanten zoals Heineken, Zilveren Kruis, CliniClowns, Nespresso en KRO NCRV.

Nova One vindt dat het doel van iedere chatbot is om conversaties zo natuurlijk en ‘menselijk’ mogelijk te maken. Wij zien de klant als een individu met verwachtingen. Door tijdens het gesprek zijn behoeften en doelen mee te nemen, in plaats van alleen de FAQ te beantwoorden, wordt het als persoonlijker en daardoor effectiever ervaren. Kortom: Nova One is een intelligente chatbot die Aangename Conversaties creëert.

Freelancefirm is een netwerkorganisatie van freelance en interim online experts die je helpen bij een verbetering van conversie, usability en traffic. Denk daarbij aan visual en UX designers, copywriters, developers, online marketeers, product owners etc. Bij Freelancefirm geloven we dat online experts het leven van mensen en organisaties leuker en makkelijker kunnen maken. Daarom ondersteunen we onze opdrachtgevers via het werven en selecteren van de juiste freelance online specialist uit ons netwerk met de gewenste kennis, vaardigheden en persoonskenmerken. Daarnaast gunnen we onze freelancers boeiende opdrachten waar ze hun talent kunnen etaleren en anderen laten profiteren van hun kennis en kunde.

 

 

 

 

e-office is gespecialiseerd in nieuwe manieren van werken, samenwerken en organiseren, met behulp van technologie. Chatbots en AI bekijken we dan ook allereerst vanuit onze visie op de moderne digitale werkplek. Hoe kunnen bots medewerkers helpen door routine-taken weg te halen of gemakkelijker te maken. Begin april hebben we baas gelanceerd, een platform waar je zelfstandig online en zonder IT-kennis chatbots kunt afnemen: bots as a service.

© Entopic - 2017