Lisette Korpel

Product Owner Oxxio Base

Lisette Korpel is ruim 9 jaar werkzaam bij de Eneco Holding, waarvan de laatste 2 jaar als Product Owner Base voor Oxxio. Samen met haar team is ze verantwoordelijk voor het creëren en behouden van (h)appy Customers. Daarnaast is Lisette, samen met Customer Care, in de lead voor het implementeren van de nieuwe digitale service strategie. Hieronder vallen de volgende speerpunten; het neerzetten van ‘One Crew’ voor Sales en Service, de (her)inrichting van de Customer Journeys, het introduceren van digitale contactkanalen (zoals Live Chat) en het verleiden van de klant richting deze (zelfservice)kanalen.

Breakoutsessie (ronde 1, Nederlandstalig): Van zero naar hero: hoe chatbot o. onze klantenservice verandert

English
Lisette Korpel has been working at Eneco Holding for over 9 years, of which the last 2 years as Product Owner Base for Oxxio. Together with her team she is responsible for creating and retaining (h) appy Customers. In addition, Lisette, together with Customer Care, is in the lead for implementing the new digital service strategy. This includes the following spearheads; the setting up of ‘One Crew’ for Sales and Service, the (re) design of the Customer Journeys, the introduction of digital contact channels (such as Live Chat) and the temptation of the customer towards these (self-service) channels.

Breakout session (round 1, in Dutch): Van zero naar hero: hoe chatbot o. onze klantenservice verandert

© Entopic - 2017