Alouschka van Dijk

Als online strateeg helpt Alouschka organisaties met digitale transformaties en innovaties. Na het succesvol lanceren van de Allerhande-chatbot vorig jaar, specialiseerde ze zich in dialoogontwerp en chatbot-copywriting. Haar taak is om te helpen bepalen wat een chatbot in een organisatie kan of zou moeten doen en om een betere en meer menselijke bot te helpen creƫren. Een die een gesprek overtuigender en effectiever maakt. Alouschka werkt momenteel bij Watermelon als Customer Success Manager en is lid van het ABN AMRO chatbot-team.

Breakoutsessie (ronde 3, Nederlandstalig): Talpa: van een gesprek naar een community met de Vet Fit chatbot van Talpa


English

As an online strategist, Alouschka helps organizations with digital transformations and innovations. After successfully launching the Allerhande chatbot last year, she specialized in dialogue design & chatbot copywriting. Her job is to help defining what a chatbot could or should do in an organization, and to help bring a better and more human bot. One that makes a conversation more persuasive and effective. Alouschka is currently working at Watermelon as a Customer Success Manager and is a member of the ABN AMRO chatbot team.

Breakout session (round 3, in Dutch): Talpa: from a conversation to a community with Talpa’s Vet Fit chatbot

© Entopic - 2017