Marion Mulder

Projectmanager Chatbots, AMC en KVK

‘Digitale technologie voor je laten werken’, dat is de rode draad door mijn werk. Hoe zetten we (nieuwe) technologie slim in om dingen makkelijker, beter en leuker te maken, zodat we tijd en aandacht kunnen hebben voor de menselijke maat?

Sinds 2011 werk ik als zelfstandig professional voor digitale oplossingen. De afgelopen 3 jaar heb ik mij gespecialiseerd in chatbots (intelligent assistent) en voice.  Momenteel werk ik o.a. voor Amsterdam UMC – locatie AMC en voor Kamer van Koophandel, en faciliteer ik regelmatig ‘design sprint’-workshops voor diverse organisaties.

Conversational UIs voor klantgemak

Meestal hoor je cases waar het gaat om sales-optimalisatie of callreductie. Maar wat nou als dat bij jouw organisatie niet van toepassing is (of in ieder geval niet het belangrijkste doel), zoals bij een ziekenhuis of zorginstelling? Wat bieden deze tools dan voor mogelijkheden? (best veel!)

Tijdens deze sessie neem ik je mee langs voorbeelden uit de zorg en deel ik lessen die ik de afgelopen jaren heb geleerd.

© Entopic - 2017